Deel jouw favoriete boeken, films of podcasts!
Wat inspireert jou? 📚🎬🎧
Bij Geloof je dat ook bespreken we thema’s als geloof, twijfel, spiritualiteit en zingeving. Vaak kunnen boeken, films of andere podcasts ons verder helpen, inspireren of uitdagen om dieper na te denken. Hier kun jij jouw persoonlijke tips en aanraders delen!
Wat kun je hier delen?
- Boeken die je hebben geraakt of je kijk op geloof en zingeving hebben veranderd.
- Films of documentaires die je inspirerend vond of die moeilijke vragen op een mooie manier verbeelden.
- Podcasts (naast Geloof je dat ook, natuurlijk!) die aansluiten bij de thema’s geloof, twijfel en zingeving.
- Artikelen of andere bronnen die je de moeite waard vindt om te delen.
Hoe deel je jouw tip?
- Vermeld de titel en auteur/maker van het boek, de film of de podcast.
- Vertel kort waarom jij dit aanraadt: Wat raakte je? Wat leerde je ervan?
- Voeg eventueel een link toe naar waar anderen het kunnen vinden.
Een paar voorbeelden ter inspiratie:
- "Het boek ‘De kracht van kwetsbaarheid’ van Brené Brown hielp me om open te zijn over twijfel en imperfectie."
- "De film ‘The Shack’ liet me nadenken over hoe ik God zie in moeilijke tijden."
- "De podcast ‘On Being’ heeft gesprekken die echt inspireren over zingeving en mens-zijn."
Samen bouwen we een inspiratielijst!
Door je tips te delen, help je anderen om nieuwe ideeën, verhalen en inzichten te ontdekken. Wie weet komt jouw suggestie wel precies op het juiste moment voor iemand anders.
Deel hieronder jouw tips. Wat inspireerde jou? 💬