Deel jouw verhaal of ervaring
Jouw verhaal telt! ✨
In de podcast Geloof je dat ook praten we over geloof, twijfel en zingeving. Achter elk van deze thema’s schuilt een persoonlijk verhaal of een ervaring die jouw kijk op het leven heeft gevormd. Hier kun je jouw eigen verhaal delen en anderen inspireren met je gedachten, vragen of zoektocht.
Waarom jouw verhaal delen?
- Om anderen te inspireren: Jouw ervaring kan herkenbaar zijn voor anderen en hen kracht geven.
- Om je gedachten te uiten: Schrijven en delen kan helpen om je twijfels of inzichten te verwerken.
- Om in gesprek te gaan: Dit forum is een veilige plek waar we open naar elkaars verhalen luisteren.
Wat kun je hier delen?
- Een moment waarop je geloof of twijfel een grote rol speelde in je leven.
- Een bijzondere ervaring die je kijk op spiritualiteit of zingeving veranderde.
- Een vraag waar je nog steeds mee zit en waar je over wilt praten.
- Een inzicht of een mooie les die je hebt geleerd en die je anderen gunt.
Groot of klein, simpel of complex – elk verhaal is welkom!
Hoe deel je je verhaal?
- Maak een nieuw bericht aan of reageer hieronder.
- Vertel je verhaal op je eigen manier. Het hoeft niet perfect te zijn; wat telt, is dat het van jou is.
- Heb respect voor de verhalen van anderen en sta open voor verschillende perspectieven.
Een paar suggesties ter inspiratie
- "Een moment waarop ik sterk twijfelde aan mijn geloof was..."
- "Dit is hoe spiritualiteit een rol speelt in mijn dagelijks leven..."
- "Een ervaring die mij veranderde, is..."
Samen bouwen we aan een open en veilige community
Door je verhaal te delen, help je anderen én jezelf. Hier luisteren we naar elkaar met respect en openheid. Jij bent niet alleen – we zijn allemaal op zoek en onderweg.
Deel hieronder jouw verhaal. We kijken ernaar uit om van je te horen! 💬